Welkom op de website van Basisschool Swartbroek

Basisschool Swartbroek is een kleine dorpsschool in het kerkdorp Swartbroek in de gemeente Weert.
Bij ons staat goed onderwijs hoog in het vaandel. Met een gedreven team werken we aan de schoolcarrière van uw kind.
In overleg met uw kind en u proberen we het onderwijs zo goed mogelijk op de behoeften van uw kind af te stemmen. Ons motto is dan ook:
                                "School in het groen,
                                                                      Waar ieder kind telt
                                                                                                           & We doen wat er toe doet."

Met behulp van onze website willen we u graag een beeld geven van onze school en u op de hoogte houden van wat er op school speelt. Belangrijke informatie over het reilen en zeilen van onze school is terug te vinden in de schoolgids onder het menu "Informatie". Verder treft u ook informatie en notulen aan van de MR en informatie van de oudervereniging.

Wilt u meer informatie over onze school, of eens een kijkje komen nemen op onze school? Neem dan gerust contact met ons op om een afspraak te maken. Kijk onder het kopje Contact voor onze contactgegevens.

We zijn ook te volgen op facebook.

Swartbroek in beeld